Bnmde 10aylik 1hqftq olucak yaptirdigimiz ilk gün çok ağladı çok üzüldüm hatta pişman bile oldum açıkçası zaten mızmız bı bebeğim var sünnet sonrası çok ağladı çok dikkat etmeye çalıştım sıcaklarda olunca iyice huysuzlasti 2gun banyo yaptırmadık mahvoldu çocuğum şimdi iyi şükür geçti diyorum artık herkes kolay ddi ama bnm için kolay geçmedi açıkçası