Anneler bebeğime 1 hafta önce mama başladık hipp marka aldım bebeğim içiyor bu açıdan Bi sıkıntı yok ama bebeğimin poposu acaip pişik oldu. Bugün teyzem görünce mamadan olabilir yeni başladıysan bazı mamalar yapıyor dedi. Düşününce mantıklı buldum çünkü ilk doğduğu zamanlarda 2 gün kadar hipp mama kullanmıştım sarılık döneminde o zamanda pişik olmuştu ama biz bezden olduğunu düşünmüştük. Gerçekten böyle birşey var mıdır acaba? Duruma göre mamaları iade etmem ya da değiştirmem lazım 2 kutu açılmamış duruyor 🤷♀️ ayrıca 1 aydır idrar yolu enfeksiyonu var son günlerde sıklıkla idrar verdiğimiz için o poşetler den pişik olduğunu düşünmüştüm ben ama teyzem böyle söyleyince kafam karıştı