Merhaba kızlar bebeğim 3 ay 3 günlük bugün kontrole gittik. Kilosu boyu vs iyi. 4.aydan itibaren eğer emdikten sonra doymazsa mızmızlanırsa, uykuya dalmakta zorlanırsa vs yavaş yavaş tadımlara başlayın dedi. Su için de anne sütünden su alır ama havalar çok sıcak,su kaybı olabilir günde 8-10 çay kaşığı verebilirsin dedi. Sizce ikisi için de çok erken değil mi? Nasıl bi yol izlemeliyim sizin doktorlarınız ne diyor?