Merhaba hanımlar, 15 aylık bebeğimle 1 hafta tatil yaptık ve belki düşünenler vardır diye önerilerimi yazmak istedim. Öncelikle bebekle çok zormuş onu söylemek isterim çünkü yürüyor ve durmuyor, henüz laf söz de dinlemiyor kafasına estiği gibi davranıyor sürekli peşinden koşmak zorunda kaldık. Yanınıza mutlaka bebekler için uygum güneş kremi alın çünkü farketmeden de olsa hemen yanabiliyorlar. Her gün için 2 takım giysi almama rağmen yetmedi yıkamak zorunda kaldım çünkü ya suya giriyor ya üstüne meyve suyu dondurma döküyor ya da terliyor illa ki değiştirmek gerekiyor yani bol bol kıyafet alın. Deniz simidi ve kolluk da aldık çok işe yarıyor, ayrıca mayoyu de yarım kollu ve dizlere kadar uzun ve UV korumalı aldık daha iyi oldu çünkü suda bile olsa hemen kızarıyor vücudu, size de öyle tavsiye ederim. Yanınıza bebek için 2 havlu alın çünkü biri deniz veya havuzdan çıkar çıkmaz giydirmek için, diğeri de duş aldıktan sonra sarmak için. Şimdilik aklıma gelenler bunlar, sormak istediğiniz olursa cvp verebilirim. Iyi günler.