Cicegiburnunda Memleketimin anneleri yeni doğum yapanlar bu bebelere ne giydiriyorsunuz bizde durum vahim bu sıcaklarla ne yapacaz bilmiyorum klima da korkutuyor beni siz nasıl yapıyorsunuz ?
Yamanikomm Cicegiburnunda ben mibrista yasiyorum gecen ay binyakinimi hataya ziyarete gittim sadece zibin ve corap tuttum vok sicakti cunku hergunde banyo yaptirdim
Yamanikomm Cicegiburnunda Evet tabikide aciyorum fakat bebegi kor noktaya koyuyorum o odanin ferahligindan yararlaniyor direkmona gelmiyor