Ptf Kızlar merhaba, bebeğim 6 aylık olacak yarın ek gıdaya bir hafta sonra doktorumuzla gorusup başlıcaz ancak havalar cok sıcak malum bebeğime su vermelımıyım 🤷♀️Sizler ne zaman başladınız vermeye bu arada sadece mama ile besleniyor@
sokomel Ptf ek gıdaya başlayınca suya başlamalısınız. mamanın suyunu doğru ayarlıyorsanız ekstra su vermeye gerek olmuyor ama ek gıdaya başlayınca su vermek şart.
Tosbik_berram Ptf 1 ay 10 günlük başladım su vermeye bir biberonu da bitiriyor çünkü havalar çok sıcak, ve çiş yapmasını da sağlıyor 😊