Asel16 bende o zamanlar diyet uyguluyordum.alerji maması kullanıyoruz ama severek içmiyor.kilo alımı da aZ.suan 9,5aylık .yeme içme herseye red yasıyoruz.tekrardan basa döndük.diyete girelim dedi doktor ama buzlukta daha bi dünya sütüm var.süt sağmayı bırakmak istiyorum mecbur.ama ne kadar sürede nasıl çekilir tam bir bilgi bulamadım.