Kızlar yarın için uçak bileti alıcam ama kimliğim yanımda yok ehliyetimde de kızlık soy adım yazıyor bileti kızlık soyadımla alsam sorun olur mu ? Thy yi aradım bilet kesen kişinin insiyatifine bağlı bir şey diyemem diyor havalimanını aradım uçuş olmadığı için personel yokmuş kimseye soramadım sabah arayın diyorlar sabah zaten uçuş var ne yapacağım şaşırdım😪😪