Bebeğim doğduğunda sağ sola yatırmak gerektiğini düşünemedim kimsede söylemedi ,şimdi bebeğimin kafasının arkası düz 2 ay 20 günlüğüz .Kafa yastığında yatırıyorum mümkün oldukça sağa sola yatırıyorum ne zaman düzelir ya da düzelir mi yaşayan var mı bu durumu