3 aylık bebeğim bugün klipsli sünnet oldu. Eve geldikten 1 saat sonra inanılmaz ağladı çişini yaptı. Hafif kanaması da oldu. Calpol verdik dr 2-3 saatte verebilirsiniz dedi. Sizinkiler kaç günde geçti işk gününüz nasıl geçti? Çok panik yaptık çok ağladı hala da ağlıyor