Her markada kalıplar ayrı oluyor ben bu alışveriş işini beceremiyorum hanımlar.
oğlum 19 aylık lcw terlik söyledim büyük geldi başka markada 24 giydi tam oldu bu epey büyük. Vicco ayakkabı aldım 23 oldu. Ama yorumlara bakıyorum yeni alacağım her ayakkabının kalıbı farklı 😀 aynı ayakkabıya çok dar ya da çok bol yazanlar var. İnternet alışverişi, ayakkabı numarası konusunda bir aydınlatın beni lütfen 😅 hadi terlik neyse bir süre sonra giyer de şimdi giyebileceği bir şeyler de almak istiyorum tam kalıp geliyor diye güvendiğiniz marka varsa öneri alabilirim ?