Merhaba anneler; kızım 5.5 aylık olduğunda ek gıdaya başlayacak. Doktorumuz bir liste verdi ama önce meyve suları İle başlayın falan yazıyor. Bende önce ilk üç gün kuralı İle başlayayım istiyorum. İnternette aradığımda da net birşey bulamadım. Bana ek gıdaya başladığınız da örnek listeniz varsa atabilir misiniz buraya? Yada yazabilirseniz çok sevinirim.
ek gıda İçin de;
meyve sebze filesi
mama kaşığı
mama tabağı
mama kaseleri
minik bardaklar
alıştırma suluğu
Önlük
mama sandalyesi
biberon emzik temizleyici
yoğurt yapma makinası aldım.
sanırım buharda pişirme aleti
ve cam rende almam lazım. Başka bir eksik var mıydı acaba ?
Ablalık yapıp yönlendirirseniz ne makbule geçer ❤️