Birminikprensesannesi ben 20 gün sadece sebze yedim (ağır bir diyet) sonra sırayla yasak gıdaları eklemeye başladık. kırmızı et, tavuk eti, Pirinç, badem, ceviz vs hepsini 2 şer gün yedim .. yumurta , susam, çilek, domates, süt ürünleri kaldı denemediğim.