Kızlar 10 buçuk aylık oğlum daha önce böyle değildi 2 gündür altını değişirken yatırınca bır ağlıyor sanki bacağını koparıyorum çığlık çığlığa ağlıyor pişik yok bısey yok kalkıyor dönüyor kendini atıyor kaldırsam dahi ağlamaya devam ediyor neden olabilir nasıl düzeltebılırım aglaynca kaldırıp gezdryrm odada eline oyuncak çubuk kraker veriyorum sakinleynce yatırınca başlıyor ağlamaya yengemn kızı altını değişirken bak bak çıtı çıkmıyor akıllı duruyor bazı bebekler hıc değistrtmz dedı ondan sonra böyle oldu şaştım kaldım napacamı