Merhaba, bebeğim erken doğdu ilk günler sütüm gelmedi daha sonra geldi ve emzirdim ama sarılık oldu. 6 günlükken 18,3 değerle fototerapi aldı 8,4 değerle taburcu olduk. 8 günlükken 10 oldu mama takviyesine başladık. 11 günlükken değer 11 oldu. Sizin değerler nasıldı ne zaman bitti?