Sedauraz Kızlar merhaba bebegim 2 aylık aşısını oldu bişet olmadı koluna ama 4.buçuk aylık oldu şuan aşı olan yer kırmızı Bi şişlik oldu sizce aşıdan mı farklı birşeymi daha önce bu tarz bişey başına gelen varmı cevaplarsanız sevinirim
Mlke301020 Sedauraz verem aşısını araştırır mısınız netten büyük ihtimalle o dır çünkü sonradan yarası oluşmaya başlıyor