oguzalpsema Benim bebeğim beş buçuk aylık ve iki aydır kabız bir şey çıkmıyor röntgende vs.. lâkin ben huzursuzum yine de ilaç takviyesi olmadan kendi başına yapmıyor sizin de bebeği böyle olan var mı
Bulutbey oguzalpsema 8. Aydan 17 aya kadar kabızlık çektik. Sütten kestim normale döndü. Sütün yağlı demek ki sindirmekte zorlanıyormuş falan dediler
Aselduru88 oguzalpsema farklı bir doktora götürün mutlaka içiniz rahat etmiyorsa 2 ay uzun bir süre ve ilaçsız yapamaması da sıkıntı inşallah önemli birşey yoktur
oguzalpsema Bulutbey benim bebeğim de beni emmeyi bıraktı mamaya geçtik kabız oldu başka mama kullanmayı denedik onu da içmedi aptamil kullanıyoruz sizin de baya uzun sürmüş kabızlık umarım bizim de düzelir
oguzalpsema Aselduru88 Aselduru88 özel doktorumuz var normalde testler yaptı bir sorun yok dedi ama içim rahat etmedi baska doktor gördüm o da sıkıntı yok dedi yine içim rahat etmedi devlete götürdüm orada da testler yaptılar bir sorun yok dedi ama neden böyle anlayamıyorum
Boncukhanim oguzalpsema Benim kızımda 7 aylık 15 gündür falan kabızlık çekiyoruz. Çok zorlanıyor. Yaptığı ona rağmen fındık kadar zeytinyağı içiriyorum masaj yapıyorum ama kar etmiyor. Ek gıdayada adapte olamadık. Nasıl yapacağım bilmiyorum 🤦🏻♀️ İnşaallah çabuk atlatırız.
oguzalpsema Boncukhanim bizde öyle ek gıda ve mamaya adapte olamadık nasıl olucak nasıl alışıcak hiç bilmiyorum mamasına falan zeytinyağı koyuyorum neler neler yapıyorum etki etmiyor umarım tez zamanda atlatırız
Boncukhanim oguzalpsema hiç mama vermedim daha işte havuç kabak patates sırayla vermeye çalıştım hepsini mix yapıp vermeye çalıştım tarhana çorbası meyve ama hep ağzını kapıyor 1-2 çay kaşığı ancak yiyor. Anne sütü ile devam ediyoruz ama bu kabızlığı neden oldu anlamıyorum. İnşaallah çabuk atlatırız çok zorlanıyor yavrum.