Merhabalar 11.5 aylık bir oğlum var ve ek gıdaya geçtiğimiz günden bu yana hiç bir zaman iştahı olmadı. Sevdiği bir kaç besin var , onların dışında her şeyi reddediyor. Genel olarak yemek yemeyi sevmeyen bir bebek diye düşünüyorum. 9 aydan itibaren de tükürme huyu başladı ve 10. ayda zirve yaparak hala tükürmeye devam etmekte. Eline muz veriyorum mesela çiğneyip ağzından çıkarıyor. Bezelye yemeği yedirmeye çalışıyorum aynı şekilde ağzından geri çıkarıyor. Karpuzu çiğneyip suyunu içip kalanını ağzından çıkarıyor. Katı her besine karşı böyle. Bazen çorbaları bile tükürüyor. Ben artık delirmek üzereyim. Ne yapsam olmadı bir türlü yutmayı öğretemedim. Yemek yediğinin bile farkında olduğunu düşünmüyorum artık. Çünkü eline alıp oynuyor, suyunu sıkıyor , ağzından çıkarıyor. Ben boşuna yemek yapıp uğraştığımla kalıyorum üstüne bir de batan evi temizlemekle zaman harcıyorum. Nasıl olacak bu durum. Oğluma yutmayı nasıl öğreteceğim ben😩