Ceysima canım biluribin testi yapıyorlar çıkıyor. Bizde varmış tesadüf öğrendik yeni doğduğunda doktora götürdük genel kontrol olsun diye doktoru söyledi şuan 1 aylık 12 olmuş değeri diğer ay yine gideceğiz doktora götür test yaptır. Zor uyanıyordu ve gözlerinin akımda sarılık var