Serobaskan Ayemta edilmez. Hormonlardan dolayı tekrar çıkıyor. Bir faydasını göremezsiniz. Doğumdan sonra devam etmeni daha sağlıklı
Ayemta Serobaskan bebege zarari yoksa gitmeyi dusunuyorum Tuyle ugrasmak istemiyorum cunki .1yildir gidiyorum yeniden jilete donersem heba olr
Serobaskan Ayemta bebeğe zararı yok canım radyasyon vs yaymıyor . Ama dediğim gibi fayda göremezsiniz. En iyisi lazere gittiğiniz yer ile görüşün onlar daha detaylı bilgi veriir