Herkese merhaba canlar! 6 ay 10 günlük bebeğim 5,5 aylıkken tadımlarla başladı yemeğe şu an ise gerçekten yemek yemesi bir savaş… ağzını kapatıyor, kitliyor asla almıyor. Yemek seçtiği bile oluyor sadece yoğurt ve labne peyniri yiyor. Geri kalanları oyunla vs bir iki çay kaşığı yerse yiyor. Sizce sebebi ne olabilir? Var mıdır bir çözümü? Teşekkürler