Bebeğim hem emerek, hem ayakta sallayarak uyuyor. Geceleri defalarca uyanıp meme almadan uyuymayan bir bebek. 2 aydır gün içinde hiç meme istemedi,emmedi, sadece uykuya geçiş ve uyku sırasında meme istiyor oda süt emmekten ziyade uykuya geçiş için kullanıyor emzik gibi. Memeyi alamadiginda kendini tamamen kaldırıyor ve tekrar uyutmak için sallamam gerekiyor, uyudu diye yerine koyduğumda hemen uyanıp meme istiyor :( Benzer süreçleri yaşamış tecrübe sahibi annelerimiz bana bir yol gösterebilir mi, lütfen :( Nasıl kesebilir, kestigimde nasıl kendi kendine uykuya geçmesini sağlayabilirim?