Tecrübeli arkadaşlar, bebeğim 5 ayını bitirmek üzere. Biz yemek yerken çok fazla istekli davranıyor. Dr sormadık. Ek gıda başlayalım diye düşündük. Hero baby kavanoz maması aldık. Yavaş yavaş o mamalardan kullanacağım. Sonra kendim evde hazırlayacağım. Kavanoz mamasında da 3 kuralına riayet etmek gerekiyor mu? Ek gıda başlarken Dr danışmak gerekiyor mu? Ek gıda ya erken mi başlıyorum. İlk olarak hangi gıdalardan başlamalıyım.