Merhaba Arkadaşlar
sizlerin yardımına ihtiyacım var sizler bebeğinizi nasıl sütten kestiniz anlatırmısınız?
Benim minik yavrum 14 aylık henüz daha emiyor maşallah hemde cokur cokur hatta o kadar çok düştü ki üstüme bu beni bunaltıyor artık geceleri 3 saatte bir uyanıp emiyor memede uyuyor emziği bıraktı artık tutmuyor nerdeyse 🥲 sevineyimmi üzüleyimmi bilemedim . Bir yanım artık bırakmasını istiyor bir yanım emmesini ama yoruldum geceleri rahat uyumak istiyorum. Biz doğduğumuzdan beri ebe ablaya gidiyoruz (Almanya’da yaşayanlar bilir) geçen hafta gittiğimde konuştum suan biraz bekle Lina bağımsız kişi olduğunun farkına vardı senden kopacağının farkına vardı o yüzden bu kadar senin üstüne düşüyor birdenbire bırakırsan travma olur onun için dedi. Bide akşam yatırırken yulaf akşam mamaları var onlardan yap içine meyve at yedir dedi denedim ama benim cimcime yemedi. Gündüzleri emmeye devam etsin ama geceleri resmen emzik gibi kullanıyor beni bunu azaltmak istiyorum sadece gece uyandığı saatleri not aldım bu gece o saatlerde ılık az yağlı inek sütü vermeyi deneyeceğim. Bu yöntemi de eltim söyledi o kızına öyle bıraktırmıştı inşallah işe yarar. Sizler bu süreci nasıl atlattınız veya süreciniz nasıl geçiyor anlatırmısınız ☺️