Kızlar merhaba.
ben sezaryen doğum yaptım. 45 oldu. 25 kilo aldım hamilelikte 17 kilosunu verdim. Karnımda sarkma var toparlanır diye düşünüyorum ama karnım fena çatlamıştı. Dikiş acılarım falan geçti ama eşofman pantolon vs giyebilcek durumda değilim. Sadece tayt giyebiliyorum çünkü karnıma ne temas etse fena halde canımı yakıyor. Çatlaklardan ötürü karnımın acıdığını düşünüyorum. Eşofmanların lastiği bile değse acımdan duramıyorum. Bu acı sizde de var mı yaşayan varsa bu acı ne zaman sonra geçiyor.