zbd benim kendi, aile ve çocuk doktorum da emzirebilirsin dedi. İki gün önce oldum dönerken zaten kız acıkmıştı arabada emzirdim. Aşıyı olurken çok kalabalıktı bebeğim var acıkmak üzere diyince beni öne aldılar hemşire de bebeğin içeceği kadarını sağ at dedi. Valla kendi doktorlarım dinlemek daha mantıklı geldi