3MelekAnnesi3 ozi biz octamar kullanıyoruz iştah konusunda bişey diyemem ama hastalandıgı dönemde cok faydasını gördüm vitamin artı balık yağı aynı şişede bagıslıklıgı güclendirdigini düşünüyorum yoksa oglum zor atlatıyordu hastalanınca
Tubs ozi canım benim kızım da 3 buçuk yaşında möller s in balık yağını kullanıyoruz düzenli kullanımda artış oldu kilosunda
Mom9870 2yavru1anaaa Sabah erken geç kalkma durumuna göre değişiyor, 1 gibi uyur 2 saat 3 de kalkar akşam 10.5 civarı da yatıyor.
3MelekAnnesi3 ozi biz 2 günde atlattık cnm ondan önce bizde 5 gün cekmiştik kullanınca daha hızlı atlattı sükür
Keskeuyusamm Bize 1 yaş sonrası dedi doktorumuz. Bakalım çok güveniyorum kendisine. Bize hangisini önerecek merak ediyorum
Alyazeynep Mollers in balik yagini kullaniyorum ilk zamanlar icmek istemiyordu sonra alisti tadina iciyor sorunsuz
Marjinal_Anne2 Mom9870 Peki sizce karamürvermi karadut özü mi ya🙈k bakmayın çok spruyorum ama cidden kzım yemeyince bari vitaminlerini eksik etmeyim dedim
Mom9870 Marjinal_Anne2 Şöyle karamürveri her zaman vermiyorum haftaya bölüyorum haftada 3 kez yada 2 kez. Karadut içinde yine mürveri vermediğim zamana denk getirip onu da haftaya bölüyorum.
ebolyk ozi Canım easyfishoil multiyi öneririm. Benim kızımında yeğenimin de iştahı bu balık yağı sayesinde açıldı. İçinde hem multivitamin hem balık yağı var çok faydasıını gördük tavsiye ederim