Selâmünaleyküm hanımlar. Oğlum bugün 3 aylık oldu. 12. Hafta atağını Allahım’a şükür bitirdik. 2 gündür huzursuzluğu gitti lakin emmiyor. Ben normalde 2-3 saate bir emziriyordum ve her meme teklif ettiğimde emiyordu. Şimdi ise 4 saati buluyor emmediği meme teklif ettiğimde ise 5-10 dakika emiyor sonra sinirden ağlıyor. E süt var doymuyor desem bilemedim ya. Acaba acıkmıyor mu ben zorlayınca mı sinirleniyor anlamıyorum ya.