Merhaba, 1 yaşından kiçük bebeği olanlar cevaplayabilir mi? Bebeklerniz huzursuzlandığı anlarda, gerilip panik halinde susturmaya sakinleştirmeye çalışıyormusunuz? Yoksa doğal bir süreç olduğunu düşünüp, daha sakin misiniz?stres olmuyormusunuz? Benim bebeğim ağladığında moodum düşüyır ve sürekli isteklerine cevap vermeye çabalıyor koşturuyorum ama stresli halde, Bu konuyla ilgili uzman görüşlerine hakim olanlar varmı?