Kuzeybabyy Emniyet kemerinin kısa olduğu söylenmiş hep kullananlar var mı acaba ileriki yaşlarda kuşlanıp kısa gelen 😊
BirEylulMeselesii Mommysharkdoodoodoodoo nasıl ayarlanıyor valla alalı 2 ay oldu 9 aylık kızım bir türlü çözemedim onu 😅
Kuzeybabyy Mommysharkdoodoodoodoo bende duydum galiba oto koltuğunun arkasından bi yerdenmiş ama emin olamadım
Mommysharkdoodoodoodoo BirEylulMeselesii onu ben de bilmiyorum 😁 babam ayarlıyor her geliş gidişinde oğlum büyüdükçe. Ben 6 aydan beri kullanıyorum 20 ayda 4 kere falan büyüttü boyunu
Mommysharkdoodoodoodoo Kuzeybabyy Evet ben hiç ayarlamadım ama babam ayarladı 20 ayda 4 kere falan ayarlamıştır. 26 aylık oğlum ki 36 aya kadar kullanılabiliyor
Kuzeybabyy Mommysharkdoodoodoodoo babanıza bir sorar mısınız acaba press yerinden belli bir yere kadar büyüme oluyor bacak arasında ama saha fazla büyüme yerini tam olarak bilemedim ona göre alıcaz ürünü 😊 bu arada memnun musunuz
Mommysharkdoodoodoodoo Kuzeybabyy Babam hafta içi beni almaya gelecek o sırada kemeri ayarlar ben de iyice bakar anlatırım size. 😁 Ben çok memnunum oğlum da seviyor koltuğunu.
Mete54 Mommysharkdoodoodoodoo eğer koltuk büyütmeyi öğrendiyseniz sevabına bana anlatır mısınız ? Çocuk sıkıştı kaldı iyice artık içine ayarlayamadım bir türlü