Bulutyumurta Kızlar ne olur yardım aşı sonrası emmeme gibi bi durumla karşılasan oldumu oğlum 11 aylık dün aşı oldum bugün hiç emmiyor direniyor meme ağzına deymesine bile tahamülü yok biontec oldum bu ara
Dehya Bulutyumurta bende de olmadi oğlum 3 aylikti oldugumda Ama aşıyla ilgili olduğunu sanmıyorum Aşıdan 15 gun sonra anca kanda antikor oluşuyor da korunuyor Süte hic geçmez o kadar kısa surede
Minikizinannesi1 Ben aşı olduktan sonra 1 saat içinde emzirdim hiçbir farklılık yaşamadık. Kızım 5 buçuk aylık ve biontech oldum.