aloeverrra Bebeğim 6. Aya girdi bu gün çıngırak la oynarken pat diye kafasına vurdu tam kafa değil gözünün üstüne biraz ağladı sonra sustu vurduğu yer kızardı ama morarma şişme yok sizce önemli bir şey midir başınıza geldi mi hiç.
Woody aloeverrra Oo daha size de vuracak, kafasını duvarlara da vuracak 🤦♀️ Sanmıyorum bir şey olacagını
temmuzprensesi aloeverrra Ah canım bunlar neymiş diyeceksin ilerde. Emeklerken denge kaybı yaşayıp pat diye kafa vurmalar, bişeye uzanırken düşmeler, sinirlenip bilerek kafasını vurmalar.. Panik atak oldum sayesinde çocuğumun
Eesay aloeverrra yüksekten düşme olmadığı sürece, oyuncakla büyük zarar veremez kendine diye düşünüyorum. Korkmayın bizimki her gün düşüp orasını burasını vuruyor 500 sefer yerlerde😂
Agustosbocegi aloeverrra 4-5 aylıkken benimre başıma gelmişti eşim doğal olsun diye tahta bi çıngorak almıştı kızım kaldırmasıyla ağırlıktan baına düşürmesi bir oldu beyin kanaması geçircek sandım 🙈 çok şükür çok ağyak bi bebek değildi hemen unutturmuştum o oyuncağı daha vermedim hala saklıyorum 😂😂
aloeverrra Woody valla panik atak oldum anne oldum olalı her şeye korkuyorum her şeye :) su serptiniz içime sağolun
aloeverrra Eesay valla dün de kanepeden düştü ama kanepe alçaktı halının üzerine düştü ses Kızarma olmadı ödüm koptu ikidir böyle bir şeyler oluyor çok hareketli bi bebek inşallah hepsi sağlıkla büyür
aloeverrra Agustosbocegi valla pata küte vuruyor eli de ağır dikkat etmek lazım ama ne kadar kollayabilirsin ki işte. Rabbime emanet canım hepsi
mucizelerin_annesi aloeverrra ah cnm ah birde ayaklansin sen ozaman gör bu kazaları benim oğlum tutup kalkiyo bir haftadır artık evde hepimiz peşinde geziyoruz halkımızı görsen tam komedi ama illaki düşüp kaşıni,kafasını vuruyo😂😂😂
mechule aloeverrra bir şey olmaz canım koltuktan düşmüştü benimki de 6 aylıkken şimdi ayaklandı her yere vuruyor düşüyor alıştım artık 😀
Aybikesuna aloeverrra o kadar çok vuruyor ki kafasını çok hareketli bir kızım varr 8 aylıkken sıralıyordu 9 ayın ortalarında ellerini bırakıp yürümeye başladı artık 10 ayda tutamıyorduk ufak yürüdüğü için tabi o kadar çok düşüp yada kafasını çarpıyordu ki yürürken bilmiyor kafasını eğmesi gerektiğini artık tepki bile vermez olmuştum yani
mechule aloeverrra valla canım annem aşırı korumacıdır benim öyle yetiştim bende çok eksileri oldu benim için. Oğluma yapmamaya çalısıyorum Allah büyük kazalardan korusun düşüyor kalkıyor elini dolaba sıkıştırıyor yapma etme demiyorum dolapla oynarken söyledim bi kaç kere dinlemiyor tabi 😀 sonra eli sıkıştı şimdi dikkatli kapatıyor öyle öyle öğrenecekler ☺️
aloeverrra mechule nasıl büyütecekler bilmiyorum gerçi büyüsede ben korumacı yaklaşırım yine huyum bu ama dediğin gibi çok abartmamalı nasıl olacak bilmiyorum 🤷🏻♀️
Aysenes aloeverrra emeklemeye başladığından beri heryere kafa atıyor oğlum.😁 Korkma oyuncaktan birşey olmaz.☺️