Tuana218893 Postlara arada yazarim 2 kucuk bebegim var pek vaktim yok saglik ciddi bir konu doktor degilim ne yazarsam yazayim karsidakinin doktora gitmesi gerekir birsey olmaz gecer desem ve hastaneye gitmese sebebi ben olsam hos birsey mi doktorlar bile branşa ayrilirken benim her konu uzerinden yorum yapmam olmaz