Kızlar 10 buçuk aylık kızım var mesela sabah kahvaltısında ekmek bebe bisküvisi yumurta keçiboynuzu pekmezi bunları karıştırıp mama haline getiriyorum kahvaltıda veriyorum ama yemiyor asla kaşıkla vermemi istemiyor ama ma sandalyesini koydum da önüne kaşar zeytin meyve ne koyarsam yiyor🙁Çok sinirleniyorum halbuki küçücük daha kaşıkla kase kase yemesi gerekiyor sizler nasıl veriyorsunuz acaba ?