Umay_20_annesi bizim degerimiz 10000 cıkmıstı torbayla test yapıldıgında .acaba sonuc dogrumu tam sterıl sekılde alınmayabılıyo torbayla cunku ,o yuzden sterıl olsun dıye sondayla denemek ıstedıler ama beceremedı.sondayı taktı cıs yapmasını bekledık meger sonda cıkmıss yerınden bosuna 1.5 saat bekledık . Bı dahada ızın vermedım tekrar takılmasına cıktm geldm eve .baska doktora goturcem .sanada gecmıs olsun canım