Arkadaşlar forumda çok görüyorum. Neden çoğu insan noktalama isareti kullanmıyor? Telefonda yazarken ingilizce karakterler çıkmasını anlıyorum, mesela ı yerine i, ö yerine o gibi, çünkü uzun basmak gerekiyor tuşa Türkçe karakterlerin çıkması için ancak noktalama işaretleri yazı dilinde okuduğumuzu anlamamız için gerekli bir şey. Ses ile mi yazdiriyor insanlar? Yoksa aliskanlik mi bu? Lütfen noktalama işaretleri kullanalım, çocuklarımıza da bunu asilayalim. Zaten biliyorsunuz yeni nesilin saçma sapan kelimeleri oluyor. İyice çocukların yazdıklarını anlamayacağız artik.🙈
Bunu da genel farkındalık olması için yazdım. Noktalama isaretleri kullanma günü olsun bugün 🤗