Msbebek ben normalde kek yapsam eşim beğenmez ama bu keki çok beğendi elmalı kurabiye harcı oluyor onu hazırladım ayrı bir yerde kakaolu kek yaptım içine tarçın da ekledim kelepçeli kek kalıbına biraz kek harcı döktüm sonra üstüne elma harcını koydum en son kalan harcı da koydum içine ceviz falan da güzel yakışıyor piştikten sonra istersen vişne reçeli ile süsleyebilirsin tadı çok güzel oluyor