Merhaba. Oğlum 2 aylık ve kaka yapmada zorluk yaşadığı için doktor fitil verdi. Birkac gündür kakasi fazla sıvı geliyordu gözüme. Bugün fitil sonrası tamamen su gibi gördüm. Ateşi yok ama kafası sıcak baya. Acile gitmek gerekir mi? Ne yapsam bilemedim. Geceden beri çok huzursuz. 4 saat düzgün uyumadı desem yeri.