Taze-Anne28 Emzirme sürecinde 2 ayı geride bıraktım. Süt hep damladığından göğüs pedi kullanıyorum evde de. Bu ne zamana kadar böyle devam etcek çıkarmaya da korkar oldum üstüm başım süt olur diye 😁
Eymencvk Taze-Anne28 ben 3. Ayda bıraktım ama şuan gögsüm dolunca yine akmaya başladı 2 aydır kullanmıyorum bazen tişörtler batıyor süt lekeside cıkmıyor ya
iki_prens_annesi_ Taze-Anne28 15 aylikben sut aktigi icin degilde uclari belli olmasin diye takiyorum cunku hala emiyor sık sık normal sudyene gecemedim
Gulenes Taze-Anne28 aman en gereksiz şey bence boşa masraf ilk 2 hafta taktım onu da sırf göğüs yaralarım var diye kremliyordum üstüne pedi koyuyordum o yüzden bence gereksiz ne var yani üstün birazcık süt olmuşsa 😅😂
Srhtzlyh Taze-Anne28 benim kızım 5 ay 20 günlük hâlâ kullanıyorum koliyle alıp 😟 ne zaman terbiye olur bilmiyorum durup dururken bosaliveriyorlar. Ya da birini emzirirken öbürü akıyor. Damla damlada değil bildiğiniz akıyor pedide taşırıyor napacam bilmem