Fnurtasahin-1 Hanımlar hayırlı sabahlar kızım 2 aylık bu sabah bezinde pembelik vardı kan gibi ama bezin ön tarafındaydı idrar kısmında yani aynı durumla karşılaşanlar var mı veya böyle olmasının sebebini bilenler ?
Momstobe Fnurtasahin-1 benim ilk zamanlarda olmuştu 10 günlükken falan yetersiz beslenmeden olabiliyormuş. Doktorum o zaman için öyle demişti ama 2 aylık bebeği bilmiyorum tabi.
Lina_Deniz Fnurtasahin-1 havalar çok sıcak su verin. Vücudun susuz kaldığının alarmı o. Benim bebeğimde de vardı. Üstelik 1 aya yakın devam etti. Su vermeyi arttırdım. Çok şükür şimdi geçti
Miyauw Fnurtasahin-1 suyun ne gibi zararı olabilir anlamış değilim. Ben veriyordum bir iki çay kaşığı. Ya da bol bol emzirin havalar çok sıcak