Kızlar ben sezeryan doğum yaptım 3 buçuk ay oldu inanın artık birşeyler yaparken o kadar çok yoruluyorum bi çarşıya gidip geliyorum peltim çıkıyor önceden çalışırdım akşamına 2 saat spora giderdim gezmelere giderdim gram yorulmazdım bu süreç hep böyle mi devam ediyor geçiyor mu acaba gözlerim de o kadar yorgunki sanki göz kapağım da bi ağrılık varmış gibi