Faranjitim var ve genel olarak da hasta olan bi kişiyim. Antibiyotik kullanmadığımda geçmez. Öğretmenim sınıfta acık sesimi yükseltsem faranjitim azıyor. Şimdi bi emzirme sürecine girdik inşallah 2 yıl emzirebilirim. Ama hasta olduğumda ilaç alamayacak olma düşüncesi beni çok geriyor. Paranoyak gibi oldum şöyle yaparsam hasta olurum böyle olursa ağrır fln gibi. Geçen dondurma yedim sonradan aklıma geldi ya boğazım ağrırsa diye. Siz bu durumlarla nasıl başa çıkıyorsunuz 😢