Günaydın ben bir şey sormak istiyorum ,üç aydır gebelik testi yapıyorum hem erken hem normal hem negatif çıkıyor i,geçen hafta yine yaptım negatif çıktı akabinde regl oldum,regl bitti midem bulanmaya başladı kahvaltı yapıp aynı şeyleri yiyince,bu sabah bir şey yemeden oldu.LÜTFEN HAMİLELİKLE ALAKASI YOK DEYİN ?böyle bir durum olamaz di mi ya?