Kızlar daha önce covid geçirdim 8 9 ay önce. Geçtiğimiz pazartesi de aşı oldum düne kadar randevu veriyordu ikinci doz için bugun baktım covid geçirilmiş : 2 doz aşı :1 doz diyor 3 doz aşı vurulmuş gibi ve 2. Doz aşı randevusu vermiyor bize. Ne kaçırdım sabaha kadar 😬sizin nas☺️