rla Kızlar merhaba kızım 11 aylık gece bakıyrum bazen ayakları ateş gibi sıcak ateş ölçerledr komtrol ediyrm 36.3 falan böyle olan varmı?
Melekk_0720 rla benimki bile sicacik bence havadandir hem bence iyi bisey bu cunku benim kizimin atesi olunca elleri ayakalri buz gibiydi
Gulenes rla hahahah aynı durumu bende şuan yaşıyorum bi bakıyorum çocuğun elleri ayakları sıcak ya ateş-i var da ben mi anlamıyorum diyorum ölçüyorum 36 buçuk bence havalardan kaynaklı stres yapma
rla Melekk_0720 evet el ayakmsogk olmca ateş olur ama belki sıcaklardan bilmiyorum ⅔ gündrü dikkatmi cekiyor diş döneminde olr gibilernden yazıyor nette ama yinede koektum