Meyvebicagi benim oğlumda oldu 4aylıktı sabah başladı isal gibi ben hemen su verdim ishal olunca su kaybı olmasın diye. öğleye kadar 6defa yaptı en son yağtığında kan görünce hemen acile götürdüm. kakada mikrop çıktı hemen kan alındı yatış yapıldı serum takıldı. kanında mikrop çıkarsa 1hafta yatar dedi ben nasıl panik korku çok şükürki kanında çıkmadı. doktor çok iyi beşlemişsin su kaybıda yaşamamış kanınada geçmemiş dedi bize. sizede çok geçmiş olsun dikkat edin popoda çatlakta olabilir kakada kan çok önemli bence beklemeyin devamı gelirse hemen götürün.