Haziran2020annesi Kızlar ben oğlumu yine akademi hastanesinde başka bir doktora götürüyordum malesef pişman oldum artk götürmüyorum Ünal beye gittik ilk izlenim olarak gayet iyiydi , çocuğunu götüren yada daha önceden bilen varmı ??