Kızlar 46.ncı gün bugün regl oldum aranızda olan var mı acaba benim gibi?
Buseasel8 ben 39. gün oldum 🤣🤣
Buseasel8 ben 2.5 aylıkdı o zaman olmuştum
Buseasel8 Vala bnm dogumdan sonra aralıksız 50 gun kanamam vardı 3.aydadaregl oldum
Reyna ha normal yani korktum 😅
Buseasel8 normal normal
Reyna teşekkür ederim
Nesrincente anladım ama benim ki kesilmişti 35.nci gün
Buseasel8 işte kişiden kişiye değişiyomus 1 sene olmayanda var hemn olanda