Kızlar selam 16 günlük oğlum var. Sezaryen ile doğum yaptım sütüm çok az gelmişti ama çocuk bir türlü tutamıyordu maalesef ki hastanede biberon ile mama verme gafletinde bulundum hemşirelerin gazlamalarıyla. Şimdi oğlum emiyor fakat 2 saat bile memede kalsa doymuyor ve benim göğsümde hiç boşalmıyor. Ama aktif emiyor bununda farkındayım. Mecbur en son mochide biriken sütü biberonla veriyorum ya da mama yapıp veriyorum öyle doyuyor. Sizce neden o kadar süre emmesine rağmen doymuyor ?