elcn4139 gaz sancisi ceken bebek popodanmi cikartmali yoksa agizdanmi bizimki popodan cikartiyor genede rahatlamiyor
Tatlim Milkaaa öyle bir sayı yok . Benimki bir de çıkarttıgi olurdu 3-4 de ne kadar gazı varsa o kadar çıkartır diyelim ☺️
Milkaaa Kizlar sakin😀 hemşire bana böyle demişti Benmki de öyle çıkartmadı hiç ve hep gaz sorunu oldu postta yeterli mi değil.mi nerden çıkarmalı yazmış bende bildiğimi söyledim
Serapveminikleri ikiprensannesi_gul maşallah maşallah valahi zor çıkarıyor kız saatlerce çıkarmaya çalışıyorum
Serapveminikleri ikiprensannesi_gul maşallah..🙏Darısı benim çocuklara ya inan büyük kızım 9 ay resmen çektik bunda 1 ay olcak buda daha beter çıktı
ikiprensannesi_gul Serapveminikleri ayy benim büyük oğlum 3 buçuk mimiğimde daha 3 ayı dolucak işte küçücük 😍